Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за вариатор.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за вариатор.....

    ......значи въпрроса ми касае повече селеноида на вариатора.....
    Знам че вариатора се включва на 2800 оборота......преди време там някъде усещах едно значително залепяне на седалката при 1-2-3 скорост, но откакто свалях вх. колектори и това нещо сякъш го няма.....като ги свалих се виждат едни малки дупчици от селеноида към вариатора, но нищо друго.....монтирах нещата обратно, и оттогава сякаш той не работи......гледам че към него влиза букса с кабел - мога ли да замеря напрещението и в движение или преди и след 2800 оборота за да видя дали няма някакъв проблем по него.....трябва ли да си променя напрежението и кога.....иначе не се е разтракал особенно, но така или иначе съм си приготвил нов вариатор и като сменям и агренажа ще го сменям и него....
    Искам да питам и за точното предназначение на тия два маркуча, особенно синия, че не виждам особенни индикации че през тях е минавало нещо скоро.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    освен бензин от време на време , когато имаш в резервоара
    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от n_netov
      освен бензин от време на време , когато имаш в резервоара
      Имам бре, плацика ми се, ама духнах, смукнах от синия , но на нищо не ми докара......всмисъл по посока на стрелката на синия въздуха минава, но като надуя обратно и има съротивление....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        той е за бензиновите пари преди него има въгленов филтър и когато се съберат достатъчно един клапан ги пуска в смукателния колектор след което изгарят в двигателя.
        горе долу е така.

        а черния е основния бензинов маркуч който влиза в тръбата за инжекциона
        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

        Comment


        • #5
          абе алфата не е на затворен кръг бензина
          т.е. не връща бенз в резервоара
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от търтей
            абе алфата не е на затворен кръг бензина
            т.е. не връща бенз в резервоара
            не съм казал подобно нещо
            Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от n_netov
              той е за бензиновите пари преди него има въгленов филтър и когато се съберат достатъчно един клапан ги пуска в смукателния колектор след което изгарят в двигателя.
              Тоест бенз пари който са в бензиновия рез. така ли?
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                да ,и които не могат да кондензират в резервоара
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #9
                  Благодарско....да се върнем сега на основния въпрос за вариатора.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Не съм сигурен в това което казвам но мисля че при невключен вариатор под 2800 оборота на соленоида не трябва да има захранване а след тези обороти предполагам ще му се подава напрежение и той ще пуска управляващо налягане.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      И аз така мисля, но просто исках да чуя някакво убедително мнение......ако пуска напрежение след 2800 об, то значи ако му ги подам и не отчете, то имам проблем.....и ми е интересно дали има значение дали колата е на място или в движение за това.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                        И аз така мисля, но просто исках да чуя някакво убедително мнение......ако пуска напрежение след 2800 об, то значи ако му ги подам и не отчете, то имам проблем.....и ми е интересно дали има значение дали колата е на място или в движение за това.....
                        Някъде по чуждите форуми бях видял как някой беше извел един диод над капака свързан паралелно на соленоида в куплунга и наблюдаваше кога е вкл соленоида и кога не в движение... но това не съм 100% сигурен дали имаше описание и защо го беше правил. Върти ми се нещо, че се съмняваше дали работи. Другото което се сещам, че ровихме един такъв соленоид на един приятел за междунамотково късо съединение... с предположението, че тогава ще минава ток през него, но няма да има сила да избута шибъра... ама то тогава се оказа нещо абсолютно различно и елементарно, но много трудно за откриване... абе както и да е май само оспамвам темата
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от fade
                          абе както и да е май само оспамвам темата
                          Що да оспамваш бре, това е интересно и така се откриват проблемите еднин по един......това с диода е добра идея, и мисля да се възползвам при възможност....
                          Мда, намерих я въпросната тема, мисля да пробвам тестовете дето са правени......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Значи сега го разглобявах, и нещо като замервах с мултицета и се обърках - и двата бели кабела дето влизат в него имат константни 12 волта.....и това напрежение не се променя когато изрева двигателя.....понеже съм бос по ел техника да поясня - слагам минусовия на минуса на акумулатора и плюса забивам първо на единия и после на другия бял - все 12 волта - дори и на контакт като съм......предполагам че тоя волтаж трябва да се променя с работата на селеноида или когато се минат тия 2800 оборота.....
                            Предположения....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                              Първоначално публикувано от fade
                              абе както и да е май само оспамвам темата
                              Що да оспамваш бре, това е интересно и така се откриват проблемите еднин по един......това с диода е добра идея, и мисля да се възползвам при възможност....
                              Мда, намерих я въпросната тема, мисля да пробвам тестовете дето са правени......
                              Би ли пуснал едно линкче към тази тема с диода и вариатора че ми е и нтересно
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X